…Hard Rock Café

3 07 2011

Blev ett besök till Hard Rock Café här i Bangkok för att käka lite, men vilka priser det var. Något dyrare än vad jag hade räknat med, men men, nu var man ändå där, så det var väl lika bra att äta samtidigt och njuta av atmosfären och live bandet. Var där med Jimmie, Naiyana och hennes kompis. Jag beställde en Legendary 10 oz. (283 gram) Burger, och fanskapet kostade hela 600 baht. Men definitivt värt priset, för sjuhelvete vad god den var. Drickat kostade 80 baht men då med en refill utan extra kostnad.


Detta är då Legendary 10 oz. Burger.

  

Efter käket gick vi till souvenir butiken. Riktigt sugen på att köpa nåt här innan man åker hem, men det är ju typ svenska priser på allt. Ex, snaps glas med logo kostade 500 baht/st. T-shirt går lös på 900 baht. Munktröja går lös på 3200 baht. Så man får se hur man gör.

Efter kalaset så testade jag stativet jag köpte, och ställde oss under BTS utanför MBK för att fota natt trafiken. Men gud vad svårt det är att få till det bra. Önskar jag hade en riktig system kamera. Får bli en sån vid nästa köp.

Over and Out // Rob


Åtgärder

Information

Kommentera

