…Along Came a Cockroach

8 04 2011

Den här veckan har vart den bästa på väldigt länge i skolan. Det har bara varit jag, Anders och en till i klassen. Så det har känts som att man har lärt sig något. Skönt med några i klassen. Efter songkran som är nästa vecka så blir det bara jag och Anders i klassen tills han åker hem. Sen blir de bara jag. Fick resultatet av första månaden i kursen Intermediate och det blev ju godkänt. Inte alls lika bra som de andra proven i nybörjarkursen, men huvdsaken är ju att man blir godkänd. Och idag så har vissa dragit iväg för att fira songkran på annat håll. Själv är jag kvar på ön, och blir väl det hela veckan ut misstänker jag. Vi får se.

Kackerlackor är inte så uppkäftiga när dom ligger helt försvarslösa på rygg och sprattlar. Solnedgången i förrgår bjöd på rätt fina färger, så det var man tvungen att fota. I övrigt sker det itne så mycket här. Kommer inte få mitt undervattens hus heller, då den är försenad ytterligare. Skippar nog snart den. Ser inte fram emot lågsäsongen här, allt kommer vara stängt mer eller mindre.

Over and Out // Rob


Åtgärder

Information

Kommentera

