…do the catwalk!

2 11 2010

Drog in till Siam Paragon idag för jag blev sugen att se Jackass 3D och kom till andra våningen och det var tokmycket folk. Visade sig vara en modeshow, med en rad thailändska superstjärnor som gick på catwalken. Men det var svårt att hitta någonstans att stå att ta bilder. Folk var som galna, för att inte tala om tonårs tjejerna. Helt galet var det. Men man var ju bara tvungen att ta bilder, dels för att de var superstjärnor och dels för att jag aldrig vart på en modeshow innan. Det är bra tur att man har kameran med sig jämt. Men vid sådana här tillfällen önskar man att man hade en riktig systemkamera med ett bra objektiv.

Efter showen var det filmtajm så jag tog hissen upp. Efter filmen så bokade jag ännu en film, Paranormal Activity 2, och sedan gick jag ut. Gick över på andra sidan vägen och in på en bakgata och ut på andra sidan. Och där fanns ju ett helt jäkla område till som jag inte hade någon aning om. Att man inte var här tidigare med pappa, när vi var här. Priserna på den  här sidan var betydligt humanare än inne på Paragon. Det blev lite mat sen, och efter det gick jag upp och inväntade nästa film. Sen blev det hemgång och avsnitt 4 av Robinson. Nu blir det sängen, klockan är 01.38.

Over and Out // Rob


Åtgärder

Information

Kommentera

